חברת “יונית – מוצרי מגבת” נותנת מענה מגוון לבעיות אופייניות אצל מספרות וכן לבוש לספר/ית.

בחלק בלתי מבוטל מהמרכיבים של חומרי ההבהרה והסלסול אשר משמשים את הספר/ית בעבודתם היומיומית נמצאים מרכיבי כלור באחוזים שונים.

מגע אקראי של כלור במגבות או בבגדים גורם לכתמים שאינם ניתנים לתיקון או לטשטוש.

קיימים בעולם מוצרים שונים שעוברים תהליכי ייצור שמונעים היווצרות כתמים אלו.

חברת “יונית – מוצרי מגבת” דואגת לייבא ולשווק ארבעה מוצרי פלא אשר דוחים כתמים בעקבות פניות ממספרות רבות ברחבי הארץ:

  • מגבת הפלא (אל כתם) – מגבת מלבנית 100% כותנה (בצבע שחור או בורדו בהיר) שאינה מושפעת ממגע עם חומרי הלבנה. צבעה של המגבת לא מושפע גם ממגע של אוקונומיקה מרוכזת ולפיכך אינה מושפעת מחומרי ההבהרה והסלסול שנמצאים בשימוש המספרות. מגבת הפלא שאנו מביאים היא מגבת שעשויה מ – 100% כותנה איכותית, עבה ובעלת כושר ספיגות גבוה.
  • מגבת הפלא (אל כתם) עם פתח לצוואר – מגבת מלבנית 100% כותנה (ארוכה יותר מהקודמת) בצבע שחור עם פתח לצוואר וסרט קשירה מסביב לצוואר. המגבת אינה מושפעת ממגע עם חומרי הלבנה. צבעה של המגבת לא מושפע גם ממגע של אוקונומיקה מרוכזת ולפיכך אינה מושפעת מחומרי ההבהרה והסלסול שנמצאים בשימוש המספרות. מגבת הפלא שאנו מביאים היא מגבת שעשויה מ – 100% כותנה איכותית, עבה ובעלת כושר ספיגות גבוה.
  • חולצת הפלא (גיזרה – ניקי) – חולצת הפלא (אל כתם) עשויה מבד טריקו בצבע שחור 100% כותנה שאינה מושפעת ממגע עם חומרי הלבנה. החולצה מיועדת לשימוש עבור הספר/ית ונשארת ללא כתמים גם אם בטעות נוגעים עם חומרי ההבהרה והסלסול שנמצאים בשימוש המספרות. חולצות הפלא שאנו מביאים עשויות מ – 100% כותנה משובחת ורכה. החולצות תפורות באיכות גבוהה.
  • חולצת הפלא (גיזרה – V ) – חולצת הפלא (אל כתם) עשויה מבד טריקו בצבע שחור 100% כותנה שאינה מושפעת ממגע עם חומרי הלבנה. החולצה מיועדת לשימוש עבור הספר/ית ונשארת ללא כתמים גם אם בטעות נוגעים עם חומרי ההבהרה והסלסול שנמצאים בשימוש המספרות. חולצות הפלא שאנו מביאים עשויות מ – 100% כותנה משובחת ורכה. החולצות תפורות באיכות גבוהה.